среда, 2. јануар 2019.

Besplatna „biznis klasa“ u Pozorištu Mladih

Pre nekih desetak dana listajući facebook profil nailazim na objavu u kojoj portal Vojvođanske vesti deli dve karte za predstavu „ Noć Bogova“ u Pozorištu Mladih. Kako mi je naslov bio prilično interesantan, a i dopalo mi se je što u predtavi igraju tri naša poznata glumca, rešim da ostavim komentar i učestvujem u nagradnoj igri. Nekoliko dana kasnije saznajem da sam dobitnik karata. Sa nestrpljenjem, desetak minuta pre predstave odlazim u pozorište i u knjižari u holu pozorišta preuzimam karte. Bilo mi je interesantno da pozorište ima knjižaru, ali bi je po mom mišljenju trebalo malo preurediti. Velika sala u kojoj se je odigrala ova predstava imala je dva ulaza. Na prvom je pisalo čini mi se od 1 do 15, a na drugom od 16 do 25. Pošto sam imao karte za red broj sedamnaest, odlazim na drugi ulaz, međutim ti brojevi na ulazu se odnose na broj sedišta što je u mom slučaju osam, dakle ipak trebam da uđem na prvi ulaz. Imajte to na umu kada budete odlazili tamo. Takođe vam savetujem da ukoliko nemate strpljenja, jakne ne ostavljate na garderobi, jer ćete morati malo da pričekate posle predstave, ukoliko je velika gužva. Ulazim u salu i shvatam da je moje sedište u poslednjem redu. A kud baš u poslednjem, pomislih. Međutim, kada je ušla sva publika, shvatio sam da je cela sala puna, jedino da u poslednjem redu ima mesta, a i da od svih redova, u poslednjem  ima najviše mesta za noge, što zaista doprinosi udobnosti i doživljaju za vreme predstave. Isto to nudi i biznis klasa u avionu. U njoj je razmak između redova veći, a srednje sedište se ne prodaje, da bi putnicima bio zagarantovan komfor. Kod nekih aviona, tipa ATR, ona se čak nalazi u zadnjem delu aviona, poput ovog reda u pozorištu. jedina razlika je u ceni karte, koja je kod avionskih karata pet puta viša, a ovde jeftinija ili čak besplatna, kao u ovom slučaju. Što se tiče same predstave spomenuo bih dve rečenice, jednu koja je bila publici toliko smešna da od smeha nisam uspeo celu ni da je čujem, a  druga „ Mi smo ti više nego braća, znači mi smo ti ko sestre.“ Za kraj preporučujem da zapratite Vojvođanske vesti, verujem da će deliti još karata.

Нема коментара:

Постави коментар

KUltura kroz Novi Sad

Danas je prvi dan leta i svetski dan muzike i vreme je da blog ponovo počne sa radom, nakon duge pauze. Svetski dan muzike nastao je na pre...